Co poniektóre strategie pozwalające na skuteczną reklamę to łączenie psychologiczno-emocjonalne kontrahenta za pośrednictwem estetyki (filmów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (ludzi sławnych lub ewentualnie znanych w pożądany sposób), pokazów (egzaminów, prób, dowodów). Przesłanie może wykorzystać właściwy moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Konsument rozpoczyna zachowywać w pamięci przesłanie, kiedy jest ono nieprzerwanie powtarzane - na przykład za pomocą dodatków typu technologia antybakteryjna. W reklamie trzeba być szczerym, ponieważ oszustwo tworzy u konsumentów frustrację.
Sprawia, iż czuje się on koszmarnie i prowadzi do emocji depresyjnych, które mogą nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje dużo przypadków, należy, w takim razie być ostrożnym i uczciwym, co daje poprawniejsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, że każda reklama ma obowiązek dokonać konkretnej propozycji konsumentowi. Propozycja musi wyróżniać się od konkurencji (przewaga konkurencyjna. Musi ona być na tyle atrakcyjna, iż wpłynie na cały rynek docelowy produktu.
środa, 3 lutego 2021
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz