Reklama pozwala na pieniężną niezależność mediów od państwa. Jednym z newralgicznych zamiarów reklamy jest stworzenie popytu lub zmodyfikowanie tendencji pokupu danego produktu czy usługi. Spostrzegając, że przy wprowadzaniu do obrotu towaru, wytwórca stara się zidentyfikować rynek dla każdego towaru, reklama jest sposobem komunikacji, poprzez który informacja o artykule jest przekazywana klientom (grupie docelowej). Reklama na ogół stara się osiągnąć tak oznaczaną USP, innymi słowy unique selling proposition (unikalna propozycja sprzedaży) oraz oświadczenie jej użytkownikowi.
To może przybrać formę jedynej cechy produktu lub też postrzeganej korzyści - a te możesz przedstawić na notesy reklamowe. W obliczu dojrzewającej konkurencji na rynku, iż względu na rosnącą liczbę wymienników, co raz bardziej tworzy się budowanie marki w reklamie. Bazuje ona na komunikowaniu cech, jakie dają pewną osobowość lub reputację fabrycznej marce. Oznacza to, iż wartość danej marki odróżnia ją od rywalizacji, a jej nadrzędnym celem jest sprzedaż produktów, aby osiągnąć wielkie przychody.
środa, 3 lutego 2021
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz