czwartek, 21 lipca 2016

Adrian Kołodziej

Nikt nie adoruje, kiedy tak właściwie film w telewizji nagle zostaje powstrzymany przez blok reklam. Jednakże jeszcze o wiele bardziej drażniące bywają reklamy www. To smutne, w internecie wszelkie chwyty są dozwolone. Albo nieomal wszystkie… Promocje, które rozpraszają naszą profesjonalną uwagę czy też blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w powierzchni www jest bardzo krytykowana, a powiązane witryny nieprawidłowo na tym wychodzą. Wobec tego każda szanująca się jednostka gospodarcza rezygnuje z tego rodzaju praktyk. Denerwująca reklama w Internecie na pewno nie świadczy o profesjonalizmie, skutkiem tego rozpocznij współpracę ze fachowcami - Adrian Kołodziej. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które niespodziewanie wypełniają cały ekran komputera. Mogą także uciekać przed kursorem myszy, lub przypominać komunikat o błędzie. Od czasu do czasu użytkuje się też metodę łączenia z jedną stroną internetową www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to istotne nadużycie technologii Flash. To tylko kilka propozycji, z których korzystają oszuści. Lecz znacznie gorszym kłopotem jest piractwo. Niektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak ściśle mówiąc programy szpiegowskie. Mogą też spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego rodzaju działanie są już absolutnie nielegalne. Jak widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa także niebezpieczna.

0 komentarze:

Prześlij komentarz